Uavhengig av om man arbeider i privat eller offentlig sektor må man ta hensyn til sine kunder og brukere. - Bedrifter som lykkes, innoverer med kunden i sentrum, sier Peder Inge Furseth.

Førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI Peder Inge Furseth, er leder for forskningsprosjektet VDSI - verdidrevet service innovasjon, som gjøres i samarbeid med Oxford og Berkeley. 

I fire år har de studert hvordan bedrifter kan skape mer effektive tjenesteinnovasjoner ved å ta hensyn til sine kunder og brukere. Her gir han sine betraktninger og vurderinger om tjenesteinnovasjon, innblikk i resultater og en ny modell for å utvikle egen strategi innen tjenesteinnovasjon.

Forskningsprosjektet er finansiert av Forskningsrådet, Borg Innovasjon og Accenture.

 

Spørsmål til artikkelen? Andre ting? Kontakt BI Business Review

Kommentarer

Du kan også se alle nyheter her.
BI Business Review

Nyhetsbrev

Meld deg på for oppdaterte nyheter fra BI Business Review!

Meld på