-
Aktivitetskalender

Persson Seminar 2021

Seminaret er en møteplass mellom akademikere og praktikere over et tidsaktuelt tema innenfor Supply Chain Management. Tema vi har valgt i år er kundetilfredshet.

Torsdag
11
Mars
  • Starter:11.30, 11. mars 2021
  • Slutter:16.00, 11. mars 2021
  • Sted:Zoom
  • Pris:Gratis
  • Kontakt:Bente Merete Flygansvær (bente.flygansvaer@bi.no)
Meld deg på

BI og LOGMA inviterer til Persson Seminar 2021

Seminaret er en møteplass mellom akademikere og praktikere over et tidsaktuelt tema innenfor Supply Chain Management. Tema vi har valgt i år er kundetilfredshet.

Forsyningskjeder starter og slutter med
kundetilfredshet

Supply Chain Management handler om å levere. Levere riktig, presist og effektivt. Nå erfarer handel og industri store endringer. Drivkrefter som bærekraft, digitalisering og nå pandemi bidrar til vesentlig skift i forutsetninger. Kundenes handelsmønster er i endring, mer enn de er klar over selv. Hvordan skal man designe og lede forsyningskjeder som treffer – når ingen tilsynelatende vet hvor målet står? På seminaret får vi høre fra fagekspertise kombinert med bedrifter hvordan informasjon fra markedet hentes og brukes til å designe fremtidens forsyningskjeder.

 

Meld deg på

Program

  • Tid
  • Tittel
  • Foredrags­holdere
  • Velkommen og introduksjon til seminaret

    Foredrags­holdere

    Bente Flygansvær, Førsteamanuensis, Handelshøyskolen BI

  • Hvor viktig er fornøyde kunder?

    Foredrags­holdere

    Anders Gustavsson, Forskningsprofessor, Institutt for Markedsføring, Handelshøyskolen BI

  • Hvorfor kundetilfredshet (CSAT) er den viktigste KPI’en å måle, og en bedre daglig ‘temperaturmåling’ enn salgstall og lønnsomhet.

    Foredrags­holdere

    Finn Magnus Torall Gründer & Styreleder, Milrab AS

  • Netthandel i rask vekst – en balansekunst med logistikk, cashflow og kundetilfredshet

    Foredrags­holdere

    Per William Frøisland daglig leder, Netthandelsgruppen AS

  • Pause

  • Last-mile og kundeopplevelse: Kundetilfredshet dreier seg om mange flere faktorer enn før

    Foredrags­holdere

    Arve Gøperød daglig leder, Prime Cargo

  • Hvordan vinne kunden selv om man er et monopol

    Foredrags­holdere

    Geir Mosether direktør kategori og innkjøp, Vinmonopolet

  • Hvorfor det er viktigere enn noen gang å agere raskt og riktig på kundeinnsikt

    Foredrags­holdere

    Pål Silseth leder Norsk Kundebarometer, Handelshøyskolen BI

  • Oppsummering og avslutning