Kalender
Hvordan bygge kundetilfredshet og -lojalitet i en digital tid?
Mange snakket om den digitale revolusjonen som skjer og vi kaller det også Industri 4.0.
Onsdag
12
August
- Starter:14.30, 12. august 2020
- Slutter:15.00, 12. august 2020
- Sted:Online
- Kontakt:Camilla Bruusgaard Greve (camilla.b.greve@bi.no)
Kundene har nye krav og måter å forholde seg til leverandører, tjenester og merkevarer på. Hvordan bygge gode kunderelasjoner og kundelojalitet i en digital tid? Hva er det som gjør at kunder blir lojale over tid? Hvilken betydning har bruk av ulike kanaler i forhold til å bygge gode kunderelasjoner. Hva gjør de beste og hvordan kan man snu en negativ utvikling?
- Hvordan bygger vi kunderelasjoner i en digital tid?
- Hva kan vi lære av de beste?
- Hva gjør Norgesgruppen og hvordan lærer/konkurrerer man mellom de ulike merkevarene?
- Hvordan påvirker fokus på bærekraft kunderelasjonen?
Moderator/Innledere:
- Jostein Magnussen, Netlife
Paneldeltakere:
- Anders Gustafsson, Forskningsprofessor Handelshøyskolen BI
- Elisabeth Hunter, CEO Vinmonopolet
- Runar Hollevik, CEO Norgesgruppen
- Mats Andre Kristiansen, Co-founder og CMO, Kolonial.no