Slik lykkes du med global storytelling
Få mer innsikt i hvordan Sjømatrådet samhandler og lykkes gjennom global storytelling både i off- og onlinekanaler opp mot tradisjonelle målgrupper og influencere. Analysene og effektmålingene belyses parallelt med strategien.
Kristin Pettersen har en tung internasjonal kompetanseprofil preget av store viktige merkevarer. I Sjømatrådet har hun hatt rollen som Country Director i Tyskland og er nå markedsdirektør for Sjømatrådet globalt.
Før hun kom til Sjømatrådet har hun hatt stillinger som partner i DDB OSLO, Management supervisor i BBDO Düsseldorf, Client Service Director McCann, Saatchi & Saatchi Frankfurt og London, hun har vært client lead for internasjonale kunder som Procter, Dr. Oetker, Microsoft med flere.
Hun er utdannet siviløkonom fra Universitetet i Nürnberg, har deltatt på Management training hos IESE Barcelona og Harvard Business school. I tillegg har hun forelest ved BBDO University i NY, Telenor Brand academy i Asia & Europa.
Kristin Pettersen skal snakke om "Munchies"-stuntet, men også vinkle det i et litt større perspektiv. Les mer om dette her!
Praktisk info
- Tid:tirsdag 13. mars 2018 17.30 - 19.30
- Sted:Campus Oslo, rom A2-090
- Kontakt:Hilde Spæren (alumni@bi.no)
Påmelding for alumni via alumni-portalen.
Påmelding for andre interesserte: Send en e-post til alumni@bi.no
Program
- Tid
- Tittel
- Foredragsholdere
-
Registrering og enkel servering
-
Slik lykkes du med global storytelling
Foredragsholdere
Kristin Pettersen, markedsdirektør globalt, Sjømatrådet