Audun Farbrot
Fagsjef - Kommunikasjon og samfunnskontakt
BI Business Review artikler:
-
BI Business Review Bli blogger!
Folk bruker mye tid i sosiale medier. Det er en god grunn for ledere og fageksperter til å blogge.
-
BI Business Review Slipp ekspertene løs
Den beste måten å markedsføre kunnskap på, er å la medarbeiderne (be)vise hva de kan i sosiale…
-
BI Business Review Kunsten å tåkelegge
Rene ord for penga er sjelden vare fra politikere, ledere og eksperter. Her er sju strategier for…
-
BI Business Review Slipp deg løs
Slipp hemningene løs, det er vår! Ta sjansen på å by litt på deg selv, også på jobben.
-
BI Business Review Kunsten å lytte
Vær helt ærlig nå. Hvor flink er du til å høre på hva andre sier? Les hvorfor det er lurt å trene…
-
BI Business Review Ditt digitale visittkort
Du kan selv påvirke hva folk finner når de søker etter deg på nettet. Her er ti råd som hjelper…
-
BI Business Review Slik blir du funnet på nett
Forskere og eksperter kan øke sannsynligheten for å bli funnet på Internett ved å dele sin…
-
BI Business Review Slik håndterer du kranglefanter
Hvordan håndterer du nettroll og profesjonelle kranglefanter du møter på nettet? Her får du syv…
-
BI Business Review Kunsten å gi kritikk
Velmente råd blir ikke alltid oppfattet som det. Særlig om du gir dem via e-post. Å gi kritikk er…
-
BI Business Review Farvel til papiret?
Skriver vi like godt for nettet som når vi skriver for papir? Risikerer vi å miste noe på veien?