Arrangement

Norsk Kunde­barometer 2017

Hvem har Norges mest tilfredse kunder? BI offentliggjør Norsk Kundebarometer 2017 på et seminar om kundetilfredshet og lojalitet. Fri deltakelse.

Forskningsprosjektet Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn tjue år undersøkt hvor tilfredse og lojale norske forbrukere er med bedriftene de kjøper varer og tjenester fra.

Resultatene fra årets undersøkelse offentliggjøres på Norsk Kundebarometers fagseminar 15. mai 2017. Årets hovedtema er kundelojalitet og lojalitetsprogrammer. Hva skal til for å lykkes? Spørsmålet belyses både fra forskning og praksis.

Resultatene ble offentliggjort kl. 08:30 i dag, 15. mai. Se Norsk Kundebarometer sine sider for resultater 2017.

Praktisk info

  • Tid:15. mai 2017 08:30 - 11:30
  • Sted:BI - campus Oslo
  • Pris:Gratis (NB! Begrenset antall plasser)
  • Kontakt:Bengt Gunnar Lorentzen (bengt.lorentzen@bi.no)

Program

  • Tid
  • Tittel
  • Registrering og kaffe

  • Åpning av seminaret

    ved Instituttleder og professor Bendik M. Samuelsen, Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI.

  • Lojalitetsprogrammer – til glede eller besvær? Slik jobber vi med kundelojalitet?

    Aktuelt case.
    Innleder: Markeds- og analysedirektør Truls Fjeldstad i NorgesGruppen

  • Lojalitetens mange ansikt

    Prosjektleder Pål Rasmus Silseth ved Handelshøyskolen BI/Barcode as.

  • Suksesskriterier for kundelojalitetsprogrammer. Hva sier forskningen? (in english)

    Førsteamanuensis Matilda Dorotic ved Handelshøyskolen BI.

  • Offentliggjøring av Norsk Kundebarometer 2017

    Prosjektleder Pål Rasmus Silseth ved Handelshøyskolen BI/Barcode as.

Norsk Kundebarometer 2017 baserer seg på en undersøkelse gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI.