Kampanjeplanlegging for fremtiden
Tirsdag 4.desember inviterer vi til lærere og elever til Kunnskapslunsj på BI. Tema er hvordan en reell markedskampanje bygges opp.
For dere som underviser i kommunikasjon og markedsføringsfag vet dere jo at kompleksiteten av å planlegge markedskampanjer er noe helt annet enn det var før. Fagområdet markedsføring endrer seg kontinuerlig, og det stilles stadig høyere krav til tilpasning og relevans.
Vi ønsker å gi deres elever innblikk i planleggingen av en reell markedskampanje – nemlig BI sin. Fra BI sin Markedsavdeling kommer Markedssjef Arne Wellberg og Nasjonalt markedsansvarlig Kim Syvaldsen for å presentere. De vil snakke om hvordan BI i samarbeid med reklamebyrå og mediebyrå jobber med:
- Segmentering
- Budskap/Innhold
- Nye kanaler og sosiale medier/Algoritmer
- KPI/målsetninger/Big data – analyse av resultater
Målet for elevene deres er å gi de innblikk i utfordringer og muligheter innen kampanjeplanlegging. Det vil også være mulig å stille spørsmål til kampanjen, og få en eksklusiv forsmak ettersom vi først går live i slutten av desember. Vi byr også på lunsj til alle påmeldte.
Påmelding: Send din påmelding til Liv.Fjeldstad@bi.no. Oppgi skole, klasse, antall og kontaktperson.
Praktisk info
- Tid:tirsdag 4. desember 2018 11.30 - 13.00
- Sted:Handelshøyskolen BI - campus Bergen
- Kontakt:Liv Fjeldstad (liv.fjeldstad@bi.no)