Sentralstyremedlem, Kommunikasjonsforeningen og Kommunikasjonsdirektør, Tekna.
27. november inviterer Kommunikasjonsforeningen, BI senter for virksomhetskommunikasjon, AMEC og Iteo deg til frokostmøte.
Hvert år arrangerer den internasjonale foreningen for måling og evaluering av kommunikasjon (AMEC) Measurement Month. I en måned setter kommunikatører over hele verden søkelyset på måling og evaluering av kommunikasjon.
Mange av metodene som kommunikasjonsbransjen har brukt for å måle og evaluere arbeidet sitt er ikke lenger tilstrekkelig. For å være effektive må kommunikasjonen planlegges og måles på en mer integrert måte, og vi må vise hvilken effekt arbeidet har på organisatoriske mål.
Påmeldingen er stengt og fulltegnet, men du kan sette deg på venteliste her
Praktisk info
- Tid:tirsdag 27. november 2018 08.15 - 10.00
- Sted:Handelshøyskolen BI, Campus Oslo
- Påmeldingsfrist:25.11.18
- Kontakt:Alexander Buhmann (alexander.buhmann@bi.no)
Program
- Tid
- Tittel
-
Dørene åpner
Kaffe, te og lett servering
-
Velkommen
Introduksjon av Andreas Thue, daglig leder i Iteo
-
Putting Value in Evaluation – How to Use Measurement to Demonstrate the Value of Communication
Alexander Buhmann, Assistant Professor på BI institutt for kommunikasjon og kultur, og co-leder for BI senter for virksomhetskommunikasjon, om hvordan sette meningsfulle mål som knytter kommunikasjonen opp mot forretningsstrategien, og skaper verdi.
-
Hvordan måle og evaluere gjennom hele verdikjeden
Svein Inge Leirgulen, sentralstyremedlem i Kommunikasjonsforeningen og kommunikasjonsdirektør i Tekna, om hvordan du kan måle og evaluere gjennom hele verdikjeden – fra fastsettelse av smarte mål til valg av aktiviteter, måleparametere og innvirkning på organisasjonen.
-
How You Can Become a Measurement Jedi
Jesper Andersen er strategisk rådgiver og eier av Quantum PR Measurement, og medlem av AMEC. Han deler 8 kritiske steg på veien mot å bli en Jedi innen måling og evaluering av kommunikasjon.
-
Spørsmål fra publikum
-
Avslutning
FOREDRAGSHOLDERE
-
SVEIN INGE LEIRGULEN
-
JESPER ANDERSEN
Strategisk rådgiver og eier, Quantum PR Measurement
-
ALEXANDER BUHMANN
Assistant Professor, BI - Institutt for kommunikasjon og kultur og co-leder, BI senter for virksomhetskommunikasjon