BI kurser McCann

27. august 2010

McCann sender alle sine ansatte på kurs ved Handelshøyskolen BI. 27. august og 24. september skal de ansatte i Norges største reklamebyrå lære mer om markedsføring og strategi.

- Flere bedrifter ser behovet for faglig påfyll, sier rektor ved Handelshøyskolen BI Tom Colbjørnsen. Kunnskap er ferskvare, og derfor er det gledelig at McCann også ser behovet for faglig påfyll for sine ansatte.  Det å ha fersk utdanning, viser at du fortsatt er på hugget.

Kursene er skreddersydd i samarbeid med ledelsen i McCann Worldgroup og BI Bedriftsmarked.

McCann er del av McCann World Group og er Norges største reklamebyrå. De har blant annet jobbet for Statoil, NSB og Gule sider.

- Det er kanskje uvanlig at vi stenger døren og sender alle til BI, men vi ønsker i større grad å sette oss inn i våre kunders utfordringer, sier administrerende direktør i McCann Thomas Høgebøl. Med dette kurset får vi et felles begrepsapparat og større forståelse for løsninger og svar som er relevant for våre kunder.

Fred Selnes på Institutt for Markedsføring er faglig ansvarlig for kurset. I løpet av to dager skal de lære mer om strategi, lønnsomhet og markedsføring. Rolf Assav fra Opera Software gjesteforeleser.

Rektor Tom Colbjørnsen åpnet kurset 27.august.

Du kan også se alle nyheter her.