DIALOG - Veien til kunde-og medarbeider lojalitet?

18. oktober 2011

Hvordan benytte dialog som verktøy for å for mer lojale kunder og medarbeidere. Det er sterk konkurranse i markedet og stor konkurranse om de dyktigste ansatte. Ønsker du å lære mer om hvordan man gjennom kommunikasjon med særlig vekt på dialog kan oppnå nettopp lojalitet?

Fredag 21. oktober arrangerer BI Trondheim og BI Executive Master høstens kunnskapsfrokost. Hensikten med dette er å skape en faglig arena hvor mennesker fra ulike bransjer kan møtes og dele en god frokost sammen med litt faglig påfyll. Det kan også være man lenge har tenkt på å ta et kurs eller studium, men aldri fått tid til å se på mulighetene. Det vil være en veileder fra BI Trondheim og BI Executive Master tilstede om man ønsker å snakke med en veileder i etterkant.

Kunnskapsfrokost er noe BI Trondheim arrangerer to ganger i året. I mai var temaet Sosiale medier og over 40 stykker tok turen hit for å høre på Høyskolelektor Cecilie Staude.

Det ser ut som det også denne gangen skal bli fullt hus. Over 40 stykker er allerede påmeldt. Det er fortsatt noen få ledige plasser så om du nå får lyst til å starte dagen din her på fredag er det fortsatt en mulighet for å melde seg på.

Vel møtt!

Du kan også se alle nyheter her.