Handelshøyskolen BI lanserte nye nettsider i januar og bi.no er en svært viktig rekrutteringskanal.
Farmandprisen ble i år delt ut til BI i Åpen klasse, banken DNB i klassen Børs, Posten i klassen for Ikke-børs, og Statens vegvesen i Offentlig.
Juryen sier i sin begrunnelse at BIs nettsider er svært oversiktlige og tror de vil bidra til å gjøre BI mer attraktiv for høyskolens studenter og potensielle studenter, enten ambisjonen er Bachelor- og Masterstudier eller et ønske om videreutdanning.
-Dette har vært en veldig stor ombygging av nettsidene våre på kort tid, sier Log. Vi har lagt vekt på tilgjengelighet og oversiktelighet. Og vi har kun brukt bilder av BI-studenter, faglige og BI-alumnus - og vi tror det vil bedre brukernes opplevelse av nettsiden.
Handelshøyskolen BI satser nå på flere store digitale prosjekt.
- Prisen for beste nettside gir nå energi og drahjep inn i andre store digitale prosjekt ved BI det neste året, avslutter Log.