Konkurransen som arrangeres i regi av Bekk Consulting AS, gir studentene et realistisk innblikk i de utfordringene konsulenter møter i forbindelse med prosjektarbeid og muligheten til å vise engasjement ovenfor potensielle arbeidsgivere.

f.v: Ole Jakob Ramsøy, Morten Westby, Patrick Stormo Hjerpseth og Christine Storhaug Pedersen
Etter 24 timers intensiv jobbing hadde studentene 20 minutter til rådighet for å overbevise juryen om at deres tiltak ville hjelpe oppdragsgiveren Norsk Tipping og deres satsning på å bli bedre på tvers av sine distribusjonskanaler.
I følge juryen var det vinnerlagets dristighet til å utfordre Norsk Tipping og evne til å komme opp med tiltak som skapte en helhetlig løsning på problemstillingen som skilte BI fra konkurrentene.
Juryen bestod av avdelingsleder i BEKK Management Consulting, Harald Krogh, salgs og markedsdirektør i BEKK, Frithjof Fredriksen, administrerende direktør i Norsk Tipping, Torbjørn Almlid, leder for Handel innovasjon og utvikling, Jan Olav Sveen og leder for strategi og innsikt Stian Nilsen