BI Executive - videreutdanning
Markedsføring og kommunikasjon
Markedsføring og kommunikasjon er mer enn bare reklame. Fagområdet har stor påvirkning på din organisasjons omsetning, innovasjon og lønnsomhet. Gjort riktig får bedriften økt kundetilfredshet, økt stolthet over egen jobbidentitet og bedre omdømme.
KURSOVERSIKT
Master:
(Kan tas frittstående eller inngå i graden Executive Master of Management):
- Customer and market analytics, 15 studiepoeng vår
- Digitalisering, innovasjon og forretningsmodeller, 30 studiepoeng høst
- Digital kommunikasjonsledelse, 30 studiepoeng høst
- Identitet og merkevarebygging, 30 studiepoeng høst
- Managing customer experience, 15 studiepoeng vår/høst - NYHET!
- Markedsorientert forretningsstrategi, 30 studiepoeng høst
- PR-ledelse og strategisk kommunikasjon, 30 studiepoeng høst
- Storytelling som strategisk verktøy, 15 studiepoeng høst - NYHET!
- Ytringsklima og ledelse, 15 studiepoeng vår/høst - NYHET!
Bachelornivå:
Kurs som kan tas frittstående eller inngå i graden Bachelor of Management:
- Logistikk og markedsføring, 7.5 studiepoeng høst
- Retorikk, kommunikasjon og ledelse, 30 studiepoeng høst
Nettbaserte kurs som kan tas frittstående eller inngå i gradene Bachelor i økonomi og administrasjon, Markedsføringsledelse eller Bachelor of Management:
- Bedriftsmarkedsføring, salg og forhandlinger, 7.5 studiepoeng vår
- Branding, 7.5 studiepoeng vår
- Business Communication: Culture and Ethics, 7.5 studiepoeng høst
- Bærekraftig markedsføring, 7.5 studiepoeng høst
- Distribusjon 7.5 studiepoeng høst - NYHET!
- Forbrukeratferd, 7.5 studiepoeng vår
- Innovasjon, 7.5 studiepoeng høst - NYHET!
- Kommunikasjon for ledere og organisasjoner, 7.5 studiepoeng vår
- Logistikkledelse - Supply Chain Management, 15 studiepoeng vår/høst
- Markedsføringsledelse, 7.5 studiepoeng høst
- Markedsrett og etikk, 7.5 studiepoeng vår
- Marketing Analytics - NYHET!
- Metode og innsikt, 7.5 studiepoeng høst
- Sosiale medier og nettverk, 7.5 studiepoeng vår/høst
Korte kurs uten studiepoeng:
Ny kunnskap på kun 3 uker. Kursene gjennomføres digitalt.
- Bærekraftig markedsføring og kommunikasjon vår/høst
- Digital kommunikasjon og sosiale nettverk vår/høst
- Introduction to Customer Experience Management vår/høst
- Measuring Customer Experience vår/høst
- The Digital Customer Experience vår/høst