I forelesningsrekken "Lederens verktøykasse" holder Audun Farbrot fra BI sitt foredrag med tittelen: "Kunsten å si det med 140 tegn".

Hvorfor i all verden skal du bruke tid på Twitter når du allerede har alt for mye å gjøre? Hva kan du bruke Twitter til? Hvordan få folk til å lese akkurat ditt budskap?

Audun Farbrot, som er fagsjef for forskningskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI, vil i denne videoen gi deg et krasjkurs i effektiv bruk av Twitter.

Kunsten å si det på 140 tegn handler ikke bare om Twitter, - det handler om kunsten å vinne folks oppmerksomhet når du skal holde en presentasjon, skrive en kronikk/artikkel eller ta ordet i et møte eller i en forsamling.

All kommunikasjon starter med de første 140 tegn. Mikrobloggtjenesten Twitter er din beste læringsarena for å vinne kampen om folks begrensede oppmerksomhet.

Kommentarer

Du kan også se alle nyheter her.
BI Business Review

Nyhetsbrev

Meld deg på for oppdaterte nyheter fra BI Business Review!

Meld på