I forelesningsrekken "Lederens verktøykasse" holder Audun Farbrot fra BI sitt foredrag med tittelen: "Kunsten å si det med 140 tegn".

Hvorfor i all verden skal du bruke tid på Twitter når du allerede har alt for mye å gjøre? Hva kan du bruke Twitter til? Hvordan få folk til å lese akkurat ditt budskap?

Audun Farbrot, som er fagsjef for forskningskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI, vil i denne videoen gi deg et krasjkurs i effektiv bruk av Twitter.

Kunsten å si det på 140 tegn handler ikke bare om Twitter, - det handler om kunsten å vinne folks oppmerksomhet når du skal holde en presentasjon, skrive en kronikk/artikkel eller ta ordet i et møte eller i en forsamling.

All kommunikasjon starter med de første 140 tegn. Mikrobloggtjenesten Twitter er din beste læringsarena for å vinne kampen om folks begrensede oppmerksomhet.

Spørsmål til artikkelen? Andre ting? Kontakt BI Business Review

Kommentarer

Du kan også se alle nyheter her.
BI Business Review

Nyhetsbrev

Meld deg på for oppdaterte nyheter fra BI Business Review!

Meld på