Kursserie: Customer Experience Management

Measuring Customer Experiences

I dette kurset lærer du metoder for å måle kundeopplevelser, og hvordan du kan bedre forstå disse tiltakene.

Dette kurset foregår på engelsk. Les full kursbeskrivelse på engelsk side.

Gjennomføring

Hvert kurs har en varighet på totalt tre uker. All undervisning er nettbasert, og felles for alle kurs er tre 3-timers nettforelesninger via Zoom på oppsatte tider. (Det blir gjort opptak av disse). Øvrig undervisning skjer via læringsplattformen Insendi og består av fagstoff i ulike former, video, oppgaver, diskusjoner, selvtester m.m. Dette kan variere fra kurs til kurs.

Slik fungerer det

  1. Velg kurs: Hver kursserie består av tre kurs der hvert delkurs utgjør en separat enhet. Du kan melde deg på ett eller flere kurs innen samme serie eller på tvers av kurs-serier avhengig av hva du har behov for. Kursene kan tas i den rekkefølgen du ønsker.
  2. Mulighet for eksamen: Dersom du har meldt deg på tre kurs fra samme kursserie, samt oppfyller opptakskravene for å ta eksamen på BI, kan du avlegge en eksamen innen den kursserien. Les mer om eksamen her.

OPPBYGGING OG GJENNOMFØRING

Kurset gjennomføres 100% nettbasert. Undervisningen foregår online og består av webinarer og andre digitale læringselementer, som undervisningsopptak, podkaster og videosnutter. 

Betaling

Pris per kurs er 5950,-. Betaling gjøres ved påmelding. 

Oppstart og påmelding

  • Oppstart: 13. januar 20201 (læringsplattformen Insendi åpner)
  • Nettforelesninger:
    - 20.01.2021 (kl.9-12)
    - 27.01.2021 (kl.9-12)
    - 03.02.2021 (kl.9-12)


For å registrere deg som deltaker, trenger vi noen personopplysninger. Vennligst fyll inn skjemaet under (engelsk skjema):


Meld deg på her

 

Kurset er del av vår nyutviklede serie med korte, nettbaserte kurs for deg som ønsker å holde deg oppdatert på relevante og fremtidsrettede fagområder.