Ny undersøkelse viser at nordmenn gir strykkarakter til Facebook. Pål Silseth tror Facebook må forbedre tjenestene ved å fortsatt få lov til å være med i spillet.

Høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI tror Facebook får tøff konkurranse i fremtiden grunnet liten tilfredshet blant brukerne sine. - De har veldig loyale brukere, men de er ikke spesielt fornøyde, og da er de litt farlig utsatt i forhold til ny konkurranse, forklarer Silseth.

Funnene er hentet fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI. Mer enn 7000 norske forbrukere har deltatt i årets undersøkelse, og fortalt hvor fornøyd de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Til sammen 180 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer får sin dom fra norske forbrukere. BI har i snart 20 år målt tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

Les mer om undersøkelsen her.

 

 


Kommentarer

Du kan også se alle nyheter her.
BI Business Review

Nyhetsbrev

Meld deg på for oppdaterte nyheter fra BI Business Review!

Meld på