For å bygge sterke merkevarer må man hente innsikt i den moderne forbruker og kultur. Morten William Knudsen viser hvordan vi tar i bruk innsikten.

Trender, forbruk, merkevarer og media endrer seg i et økende tempo. For bedrifter og beslutningstakere er det helt avgjørende å kunne bygge varige konkurransefortrinn og sterke merkevarer.

Førsteamanuensis Knut Kolnar og høyskolelektor Morten William Knudsen forsker på sammenhengene mellom merkevarer, forbrukerens identitet og kulturen som vi lever i.

- Merkevarebygging må bygge på innsikt både i forbrukeren, den morderne kulturen og i kulturelle og sosiale trender, hevder Kolnar i del 1 av denne Lederens verktøykasse.

Morten William Knudsen snakker i denne videoen om hvordan vi bruker innsikten til å ta beslutninger.

Spørsmål til artikkelen? Andre ting? Kontakt BI Business Review

Kommentarer

Du kan også se alle nyheter her.
BI Business Review

Nyhetsbrev

Meld deg på for oppdaterte nyheter fra BI Business Review!

Meld på