-
Forskning

Institutt for strategi og entreprenør­skap

Institutt for strategi og entreprenørskap er et ledende innovativt fagmiljø som utvikler og formidler kompetanse på bedrifters forretningsmodeller, utvikling og vekst.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen Cristin (Current Research Information System In Norway).

Publikasjoner

  • Saiedi, Ed; Von Nitzsch, Jannis & Bird, Miriam (2024)
    The strategic role of owners in firm growth: Contextualizing ownership competence in private firms
    Strategic Entrepreneurship Journal. Doi: 10.1002/sej.1497
    Vis sammendrag
  • Nicolini, Davide & Korica, Maja (2024)
    Structured shadowing as a pedagogy
    Management Learning. Doi: 10.1177/13505076231221531
  • Kratochvil, Renate & Langley, Ann (2024)
    Process Research and Strategy as Practice
  • Pinnock, Susanna; Evers, Natasha & Hoholm, Thomas (2024)
    Customer search strategies of entrepreneurial telehealth firms - how effective is effectuation?
    International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research. Doi: 10.1108/IJEBR-05-2023-0560
    Vis sammendrag
  • Veisdal, Jørgen (2024)
    Value perceptions of first-party content on multi-sided platforms: Findings from the Amazon Marketplace
    Journal of Marketing Analytics. Doi: 10.1057/s41270-024-00296-0
Vis flere publikasjoner