-
Forskning

Institutt for strategi og entreprenør­skap

Institutt for strategi og entreprenørskap er et ledende innovativt fagmiljø som utvikler og formidler kompetanse på bedrifters forretningsmodeller, utvikling og vekst.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen Cristin (Current Research Information System In Norway).

Publikasjoner

  • Ens, Nicola; Hukal, Philipp & Jensen, Tina Belgind (2023)
    Dynamics of control on digital platforms
    Information Systems Journal. Doi: 10.1111/isj.12429
  • Veisdal, Jørgen (2023)
    A Definition of Platforms with Meaningful Policy Implications
    Competition Policy International.
  • Tunisini, Annalisa; Harrison, Debbie & Bocconcelli, Roberta (2023)
    Handling resource deficiencies through resource interaction in business networks
    Industrial Marketing Management, 109, p. 154-163. Doi: 10.1016/j.indmarman.2022.12.016
  • Schou, Peter Kalum (2023)
    Coming Apart While Scaling Up – Adoption of Logics and the Fragmentation of Organizational Identity in Science-Based Ventures
    Journal of Management Studies, 60(3), p. 688-721. Doi: 10.1111/joms.12908
  • Bucher, Eliane; Schou, Peter Kalum & Waldkirch, Matthias (2023)
    Just Another Voice in the Crowd? Investigating Digital Voice Formation in the Gig Economy
    Academy of Management Discoveries. Doi: 10.5465/amd.2022.0112
Vis flere publikasjoner