-
Forskning

Institutt for markedsføring

Forskningen ved institutt for markedsføring skaper løsninger for bedrifter, utvikler teorier, og den har relevans.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen Cristin (Current Research Information System In Norway).

Publikasjoner

  • Veflen, Nina Jeanette & Bánáti, Diána (2023)
    Ethics in Food Safety Management
  • Veflen, Nina Jeanette; Andersen, Veslemøy Eva Margrethe & Lelieveld, Huub (2023)
    Misinformation about food safety
  • Lins, Sebastian; Becker, Jan-Michael, Lyytinen, Kalle & Sunyaev, Ali (2023)
    A Design Theory for Certification Presentations
    Data Base for Advances in Information Systems, 54(3), p. 75-118. Doi: 10.1145/3614178.3614183
    Vis sammendrag
  • Dahlstrøm, Robert & Nygaard, Arne (2023)
    Better Together in the Long Run? How Evolution of Co-Branding Alliance Affect Vertical Control, Role Ambiguity, and Performance
    The journal of business & industrial marketing. Doi: 10.1108/JBIM-07-2022-0304
  • Velasco, Carlos; Escobar Barbosa, Francisco & Petit, Olivia (2023)
    Ethics of experience design and management in the context of digital transformations
    Morals + Machines.
Vis flere publikasjoner