-
Forskning

Institutt for kommunikasjon og kultur

Vi utvikler og formidler kunnskap basert på kommunikasjon og kulturelle utfordringer i en bærekraftig fremtid der digitalisering står sentralt. Dette skjer gjennom engasjement med studenter, dialog og samarbeid med partnere.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen Cristin (Current Research Information System In Norway).

Publikasjoner

  • Bao, Wuxia; Hudders, Liselot, Beuckels, Emma & Yu, Shubin (2024)
    Livestreaming commerce for luxury brands: how to enhance luxury perceptions through strategizing streamers?
    International Journal of Advertising: the review of marketing communications. Doi: 10.1080/02650487.2024.2365037
  • Solvoll, Mona Kristin & Olsen, Ragnhild Kristine (2024)
    The innovation response to the Covid-19 crisis
  • Olsen, Ragnhild Kristine & Solvoll, Mona Kristin (2024)
    Theoretical perspectives on crisis, resilience, and innovation
  • Colbjørnsen, Terje (2024)
    Joe Rogan v. Spotify: Platformization and worlds colliding
    Convergence. The International Journal of Research into New Media Technologies. Doi: 10.1177/13548565241253909
  • Lutz, Christoph; Majetić, Filip, Miguel, Cristina, Perez Vega, Rodrigo & Jones, Brian (2024)
    The perceived impacts of short-term rental platforms: Comparing the United States and United Kingdom
    Technology in society, 77. Doi: 10.1016/j.techsoc.2024.102586
    Vis sammendrag
Vis flere publikasjoner