-
Forskning

Institutt for kommunikasjon og kultur

Vi utvikler og formidler kunnskap basert på kommunikasjon og kulturelle utfordringer i en bærekraftig fremtid der digitalisering står sentralt. Dette skjer gjennom engasjement med studenter, dialog og samarbeid med partnere.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen Cristin (Current Research Information System In Norway).

Publikasjoner

  • Xiao, Yunhao & Lutz, Christoph (2024)
    Wayfarers in Cyberspace: A Temporal Investigation of Digital Nomads Based on Liquid Modernity Theory
    Journal of Travel Research. Doi: 10.1177/00472875231224242
    Vis sammendrag
  • Bao, Wuxia; Hudders, Liselot, Yu, Shubin & Beuckels, Emma (2024)
    Virtual luxury in the metaverse: NFT-enabled value recreation in luxury brands
    International Journal of Research in Marketing. Doi: 10.1016/j.ijresmar.2024.01.002
  • Huse, Morten (2024)
    Women in Boards
  • Černe, Matej; Bunjak, Aldijana, Wong, Sut I, Aleksic, Darija & Bozic, Katerina (2024)
    (Techno)stress and subsequent burnout: How job autonomy enables working professionals to regulate demands with control [Accepted]
    International Journal of Electronic Business.
  • Xiao, Yi; Zhou, Enhui & Yu, Shubin (2024)
    Unraveling the anchoring effect of crisis communication in cyberattack spillover crises
    Public Relations Review, 50(2). Doi: 10.1016/j.pubrev.2024.102449
Vis flere publikasjoner