Employee Profile

Gerhard Emil Schjelderup

Senior Adviser

HR and Organizational development

Image of Gerhard Emil Schjelderup

Publications

Shows 5 of 6 publication(s)

Academic book Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Morten W. Knudsen, Gerhard Emil Schjelderup (2021)

Forbrukersosiologi

Fagbokforlaget

Article Christine Myrvang, Gerhard Emil Schjelderup (2012)

"Entreprenøren som selv ble varemerke". (Om Dr. Olav Johan Sopp)

BI Innovation Magazine p. 2-5

Chapter Tor Hernes, Gerhard Schjelderup, Anne-Live Vaagaasar (2008)

White as snow or milk?

Ch. Garsten and T. Hernes (eds), Ethical Dilemmas in Management p. 3-3

Chapter Tor Hernes, Anne-Live Vaagaasar, Gerhard Schjelderup (2005)

Hvit som snø eller melk? Samvittighetshåndtering i kooperativ virksomhet

F. Nyeng and G. Wenn: Organisasjon og emosjoner

Nordiske organisasjonsstudier 7(1) p. 5-31

Chapter Tor Hernes, Gerhard Schjelderup (2005)

En forklaring på forhold mellom stabilitet of dynamikk i Tine

Kooperativ Aarsbok

Shows 1 of 1 publication(s)

Book Thor Øivind Jensen, Eivind Jacobsen, Morten William Knudsen, Gerhard Emil Schjelderup (2021)

Forbrukersosiologi: Bærekraft, digitalisering, identitet og makt

Fagbokforlaget

Academic Degrees
Year Academic Department Degree
2001 Illinois State University Master of Science
1999 Norwegian School of Marketing B.S.
Work Experience
Year Employer Job Title
2013 - Present BI Norwegian Business School Leader of the Union Forskerforbundet
2001 - Present BI Norwegian Business School Lecturer