Forskning

Institutt for markedsføring

Forskningen ved institutt for markedsføring skaper løsninger for bedrifter, utvikler teorier, og den har relevans.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen NVA (Nasjonalt vitenarkiv).

 

Publikasjoner

Viser de 5 nyeste publikasjonene

The Journal of Finance and Data Science 11 Doi: https://doi.org/10.1016/j.jfds.2025.100166

Magma forskning og viten 28(4) Doi: https://doi.org/10.23865/magma.v28.1512

Artikkel Oriel Perets, Emanuela Stagno, Eyal Ben Yehuda, Megan McNichol, Leo Anthony Celi, Nadav Rappoport, Matilda Dorotic (2025)

Inherent Bias in Electronic Health Records: A Scoping Review of Sources of Bias

ACM Transactions on Intelligent Systems and Technology (TIST) Doi: https://doi.org/10.1145/3757924

Artikkel Hannah Snyder, Nina Veflen, Allard C.R. van Riel, Per Kristensson, Mehta Mithila (2025)

Beyond generations: an extended lifespan approach to service segmentation

Journal of Services Marketing s. 7-7 Doi: https://doi.org/10.1108/jsm-08-2025-0539

Se alle publikasjoner i Nasjonalt vitenarkiv