Forskning

Institutt for kommunikasjon og kultur

Vi utvikler og formidler kunnskap basert på kommunikasjon og kulturelle utfordringer i en bærekraftig fremtid der digitalisering står sentralt. Dette skjer gjennom engasjement med studenter, dialog og samarbeid med partnere.

BIs vitenskapelige produksjon er registrert i den nasjonale databasen NVA (Nasjonalt vitenarkiv).

Publikasjoner

  • Obaidi, Milan; Kunst, Jonas R. & Myftari, Kledian (2025)
    Navigating the Threat Landscape: Understanding the Role of Threat Perceptions in Violent Extremism

    The Cambridge Handbook of the Psychology of Violent Extremism, , s. 345-365.

  • Wong, Sut I (2025)
    Wong, S. I (2025). Lederoppskrifter: Ledelse i Praksis. In Kristensen, M., Martinsen, Ø. L. & Dysvik, A. (Ed.) Hvordan leder jeg et distribuert team? Gyldendal, Oslo.

    Gyldendal Norsk Forlag AS

  • Yu, Shubin; Roh, Soojin & Liu, Huaming (2025)
    The Devil Replies Slowly: How the Response Speed of Online Luxury Retailers Affects Brand Attitude

    International Journal of Electronic Commerce, 29(2) , s. 185-209. Doi: https://doi.org/10.1080/10864415.2025.2471676

  • Petterson, Aino Lilja & Kunst, Jonas R. (2025)
    Understanding Diversity in Norway: Ethnicity, Gender, Religion, and Social Class

    Handbook of Diversity Competence - European Perspectives, Doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-69308-3

  • Alacovska, Ana; Bucher, Eliane & Fieseler, Christian (2025)
    Multimodal identity work: The power of visual images for identity construction in the gig economy

    Human Relations, Doi: https://doi.org/10.1177/00187267241304591 - Fulltekst i vitenarkiv

    Vis sammendrag
Vis flere publikasjoner