Ansattprofil

Trond Stiklestad

Høyskolelektor II

Campus Trondheim, Institutt for ledelse og organisasjon

Bilde av Trond Stiklestad

Publikasjoner

Viser 4 av 4 publikasjon(er)

Teaching generation snowflakes: New challenges and opportunities

Artikkel Morten Erichsen, Trond Stiklestad, Marthe Holum, Tor Georg Jakobsen (2021)

Added Value for Sponsors: A Study of Network in Football 2011–2018

Sport, Business and Management Doi: https://doi.org/10.1108/SBM-11-2020-0119

Artikkel Trond Stiklestad, Knut Ingar Westeren, Michelle Yeong (2019)

Knowledge utilization, communication and innovations in aquaculture in an international perspective

Proceedings of the International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning, ICICKM 1 s. 322-330 Doi: https://doi.org/10.34190/IKM.19.077

Sikkerhet og ledelse s. 127-144

Viser 5 av 5 publikasjon(er)

Intervju Trond Stiklestad (2011)

Den store julematbløffen

Intervju Trond Stiklestad (2008)

Tour de France er god markedsføring

Intervju Trond Stiklestad (2007)

En klubb i panikk

Intervju Trond Stiklestad (2007)

Syv gode råd for klubber på sponsorjakt

Intervju Trond Stiklestad (2004)

Tvilsom markedsføring

Viser 5 av 8 publikasjon(er)

NTNU Business School Conference 2020

Fagbok Frode Solberg, Morten Eriksen, Trond Stiklestad (2018)

Ledelse i små og mellomstore virksomheter. 2 utgave.

Fagbokforlaget

Lærebok Trond Stiklestad, Frode Solberg, Morten Erichsen (2015)

Ledelse i små og mellomstore virksomheter

Fagbokforlaget

Konferanseposter Trond Stiklestad, Randi Hammervold, Harry Arne Solberg (2006)

Which factors influence the demand for TV-sport

The 20th North American Society for Sport Management (NASSM) Conference

Konferanseposter Trond Stiklestad, Harry Arne Solberg, Randi Hammervold (2005)

Who are willing to pay for watching TV sport?

The 13th European Association of Sport Management Congress

Konferanseposter Harry Arne Solberg, Randi Hammervold, Trond Stiklestad (2005)

Who are willing to pay for watching TV sport?

The 4th International conference on sport and society (Play the Game)

Konferanseposter Harry Arne Solberg, Randi Hammervold, Trond Stiklestad (2005)

Who are willing to pay for watching TV sport

The 20th annual North American Society's Sport Management conference.

Akademisk grad
År Akademisk institusjon Grad
2009 BI Norwegian Business School Master of Management
1997 Norwegian University of Science and Technology Master Cand. Polit.
1990 Växjö University College Master of Science in Business
1990 University of Trondheim Ped. Seminar
Arbeidserfaring
År Arbeidsgiver Tittel
2001 - Present Trondheim Business School Senior Lecturer
1994 - Present BI Norwegian Business School Adjunct lecturer
2006 - 2007 Better Business AS Manager
2001 - 2003 Posisjon AS Manager
2000 - 2001 TI-Trøndelag Consultant