Årsrapport 2024
Digital
På BI er vi opptatt av å legge til rette for fremragende undervisning og digitale brukeropplevelser.
Digitale løsninger er en viktig del av studenthverdagen og bidrar til bedre læringsopplevelser i undervisningen.
Samtidig er digitale løsninger helt essensielt for å utvikle og styrke BIs organisasjon og måten vi jobber på. Gjennom fjoråret investerte BI i flere utviklingsprosjekter som skal realisere BIs strategiske prioriteringer. I 2024 ble:
- 111 millioner kroner brukt på digitale utviklingsprosjekter.
- 189.000 unike digitale henvendelser rettet til InfoHub, fordelt på chat, telefon, e-post og web-henvendelser.
- 3779 læringsvideoer, inkludert forelesningsopptak ble lastet opp i Panopto. Disse opptakene ble sett 474.212 ganger, og samlet spilletid tilsvarer 15.3 år.
- BIs podkaster streamet nesten 68.000 ganger. De mest populære podkastene til BI var Ytringsklima, Karrierepraten og BI Innsikt.