Forskning

Norsk kunde­barometer

Hvilke bedrifter har landets mest (og minst) fornøyde kunder? Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i over tjue år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

Norsk Kundebarometer logo

Bli med på vår spesialsending 11. mai når resultatene for 2021 presenteres!

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen har igjen målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Hvilke virksomheter har håndtert krevende omstendigheter bedre enn andre og levert best service under pandemien? Hvordan har den hurtige digitaliseringen av tjenester og næringsliv påvirket oss som kunder?

– Denne utgaven av Norsk Kundebarometer byr på flere overraskelser og knallhard konkurranse i toppsjiktet, sier Pål Rasmus Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.