-
Kalender

Norsk Kundebarometer 2022

Hvilke bedrifter har landets mest (og minst) fornøyde kunder? Bli med på et spennende frokostseminar 12. mai når resultatene fra årets Norsk Kundebarometer presenteres!

I over 20 år har forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Hvem har håndtert pandemien bedre enn andre? Hvordan har global varemangel, strømkrise og andre utfordringer påvirket forholdet til bedriftene vi handler hos?

I år er vi glade for å kunne invitere deg til et fysisk frokostarrangement på Campus Oslo. Vi serverer varm drikke og noe å bite i, i tillegg til spennende foredrag og presentasjoner fra noen av landets fremste eksperter innen sine fagfelt.

Bruk knappen over for å melde deg på og sikre deg tilgang til alt om årets største vinnere, tapere og viktigste markedstrender.

Seminaret blir også streamet direkte på Facebook. Meld deg på her for å følge livestreamen.

PROGRAM

  • Årets resultater og største markedstrender v/Pål Silseth, høyskolelektor og prosjektleder Norsk Kundebarometer
  • Customers: The forgotten stakeholder in mergers and acquisitions v/Tuba Yilmaz, førsteamanuensis
  • Ingen fornøyde kunder uten fornøyde ansatte v/forskningsprofessor Anders Gustafsson
  • Don’t do stupid stuff v/Linn Hege Helle, Chief Customer Officer i Tibber

Dette arrangementet er Miljøsertifisert ihh. til Miljøfyrtårns krav for Grønn Konferanse. Mer informasjon finnes her

Miljøfyrtårn sin logo

Praktisk info

  • Tid:torsdag 12. mai 2022 09.00 - 10.00
  • Sted:BI Campus Oslo, auditorium B2-040
  • Kontakt:Pål Rasmus Silseth (pal.r.silseth@bi.no)

BI, Norstat og bc sine logoer