-
Kalender

Norsk Kundebarometer 2024

Hvem har Norges mest (og minst) fornøyde kunder?

Tirsdag
07
Mai
  • Starter:09.00, 7. mai 2024
  • Slutter:10.00, 7. mai 2024
  • Sted:BI - campus Oslo, rom: A2-Red 13
  • Påmeldingsfrist:07.05.2024 09:05
  • Kontakt:Knut Myrum Næss (knut.m.nass@bi.no)
Meld deg på

I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet.

Det siste året har vært preget av økende rente, sterk prisvekt og trangere økonomi for de fleste. Hvordan har dette påvirket kundeatferd, og hvilke bedrifter er vinnerne og taperne?

Vi serverer frokost, gir deg alt om de viktigste markedstrendene og forteller deg hvordan din bedrift kan vinne NKB neste år.

Til informasjon

Denne utgaven av Norsk Kundebarometer er kun tilgjengelig for deg med anledning til fysisk oppmøte.

Resultater fra årets undersøkelse vil bli publisert på bi.no/NKB i etterkant av arrangementet.

Logo til BI, Norstat og Barcode Intelligence

Program

  • Tid
  • Tittel
  • Foredrags­holdere
  • Åpning og velkommen

    Foredrags­holdere

    Line Lervik-Olsen, leder av Institutt for markedsføring på BI

  • Resultater fra Norsk kundebarometer 2024

    Foredrags­holdere

    Pål Rasmus Silseth, høyskolelektor ved BI og prosjektleder for NKB

  • Foredrag fra vinner av NKB 2024

    Foredrags­holdere

    Vinner av NKB 2024

  • Slik vinner du Norsk kundebarometer

    Foredrags­holdere

    Inge Jan Henjesand, førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring og tidligere rektor på BI