Norsk Kundebarometer 2024
Hvem har Norges mest (og minst) fornøyde kunder?
- Starter:09:00, 7. mai 2024
- Slutter:10:00, 7. mai 2024
- Sted:BI - campus Oslo, rom: A2-Red 13
- Påmeldingsfrist:07.05.2024 09:05
- Kontakt:Knut Myrum Næss (knut.m.nass@bi.no)
I snart 30 år har Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet.
Det siste året har vært preget av økende rente, sterk prisvekt og trangere økonomi for de fleste. Hvordan har dette påvirket kundeatferd, og hvilke bedrifter er vinnerne og taperne?
Vi serverer frokost, gir deg alt om de viktigste markedstrendene og forteller deg hvordan din bedrift kan vinne NKB neste år.
Til informasjon
Denne utgaven av Norsk Kundebarometer er kun tilgjengelig for deg med anledning til fysisk oppmøte.
Resultater fra årets undersøkelse vil bli publisert på bi.no/NKB i etterkant av arrangementet.
Program
- Tid
- Tittel
- Foredragsholdere
-
Åpning og velkommen
Foredragsholdere
Line Lervik-Olsen, leder av Institutt for markedsføring på BI
-
Resultater fra Norsk kundebarometer 2024
Foredragsholdere
Pål Rasmus Silseth, høyskolelektor ved BI og prosjektleder for NKB
-
Foredrag fra vinner av NKB 2024
Foredragsholdere
Vinner av NKB 2024
-
Slik vinner du Norsk kundebarometer
Foredragsholdere
Inge Jan Henjesand, førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring og tidligere rektor på BI