Vinnere: F.v. Sigurd Schanke, Stian Celius og Klaus Holtgaard.
I kurset Integrert markedskommunikasjon lærer studentene på BI å utvikle kampanjer basert på en overordnet markedskommunikasjonsplan. Studentene skal vise at de forstår sammenhengen mellom mål og virkemidler i kommunikasjonsarbeidet og lage en kampanje som gir en langsiktig gevist for bedriften.
Landsdekkende konkurranse
Hvert år blir den beste oppgaven fra hvert studiested plukket ut og byene konkurrerer mot hverandre. Den nasjonale konkurransen ble avholdt ved Handelshøyskolen BI - campus Trondheim fredag 15.april.
Studentene fra Trondheim valgte Outland og er veldig fornøyd med seieren
- Det føles helt fantastisk å vinne, og vi er kjempestolte! Vi har jobbet mye med bedriften Outland og caset "Der fantasi og virkelighet møtes". Vi kan si en ting, hardt arbeid lønner seg, sier guttene.
Juryens begrunnelse: «Studentene hadde en god overordnet plan for sin kampanje for Outland. Konseptet var nøye fundert og gjennomtenkt, og kampanjen var veldig nært hva man kan forvente å få levert fra en tilsvarende aktør i bransjen.»