Spørsmål og svar om innlogging
- Er du ansatt? Bytt passord her: passord.bi.no
- Er du student? Bytt passord her: passord.bi.no
- Har du vært student ved BI ila de siste to årene, og har en studentkonto? Bytt passord her: passord.bi.no
- Er du søker? Bytt passord på www.bi.no
- Er du tidligere student ved BI og har opprettet brukerkonto med din private e-postadresse? Bytt passord på www.bi.no
Kommentar: Utenlandske studenter (som ikke har landekode +47 i sitt registrerte mobilnummer) mottar verifiseringskode på e-post og SMS. Når studenten bytter passord må telefonnummeret og landekoden som oppgis på passord.bi.no være lik det som er registrert i BIs systemer for at verifiseringskoden skal kunne mottas.
Søkere må bekrefte sin e-postadresse via link i e-post (e-posten er sendt samme dag som søkeren opprettet konto i Søkeweb). Du må derfor finne denne e-posten, og bekrefte e-postadressen ved å trykke på linken i mailen. Ta kontakt med oss dersom du ikke finner e-posten.
Tidligere studenter på BI (med unntak av de som har vært student på BI ila de siste to årene) må opprette brukerkonto på sin private e-postadresse. Opprett brukerkonto og logg inn på www.bi.no.
Dersom man har prøvd å logge inn over 10 ganger, uten å oppgi riktig passord vil brukerkontoen midlertidig låses i ett minutt. Deretter vil den automatisk låses opp, og man kan logge inn med riktig passord. Dersom man fortsetter innloggingsforsøkene med feil passord vil varigheten på låsingen øke, og kontoen kan bli låst i opptil fem timer. Deretter vil den automatisk låses opp igjen, og man kan logge inn med riktig passord. Dersom du ikke husker passordet ditt, se spørsmål «Hvor bytter jeg passord på min brukerkonto?»