Markedsføring
Ph.d.-spesialiseringen i markedsføring er et internasjonalt studium utviklet for å lære kandidater å bli fremgangsrike markedsføringsforskere ved ledende forskningsinstitusjoner verden over. Kandidatene er en del av et institutt i verdensklasse.
Søknadsfrist er 1. desember 2024
Fakta om spesialiseringen
Det fireårige doktorgradsstudiet i markedsføring er utformet for å få frem kandidater som er i stand til å bidra til å fremme av markedsføringsteori og praksis. Studiet fokuserer på å utvikle doktorgradskandidatenes teorikunnskap og metodologiske ferdigheter som er påkrevd for å bli fremgangsrike markedsføringsforskere.
Instituttet søker kandidater med en sterk bakgrunn i fag som er grunnleggende for markedsføring som økonomi, psykologi og sosiologi, som er intellektuelt nysgjerrige, interessert i en akademisk karriere innen forskning og undervisning, og som har sterke kommunikasjons- og analytiske ferdigheter. Det er ventet at de som går ut fra studiet plasseres i andre ledende forskningsinstitusjoner.
Doktorgradsprogrammet er en viktig del av forskningsagendaen til institutt for markedsføring og for Handelshøyskolen BIs visjon om å bli en ledende handelshøyskole i Europa.
Dette programmet foregår på engelsk. Les mer på våre engelske sider.
Kontakt oss
Vi vil gjerne hjelpe deg om du har noen spørsmål vedrørende vårt ph.d.-program!
- E-post: info@bi.no
Praktisk informasjon
Ta kontakt på info@bi.no