Ansattprofil

Bengt Gunnar Lorentzen

Høyskolelektor

Institutt for markedsføring

Bilde av Bengt Gunnar Lorentzen

Publikasjoner

Viser 5 av 5 publikasjon(er)

Artikkel Nina Helene Ronæs, Bengt Gunnar Lorentzen, Pål Rasmus Silseth, Line Lervik-Olsen (2016)

Klagehåndtering i norske bedrifter : noen observasjoner og forslag til tiltak

Magma forskning og viten 19(8) s. 60-67

Artikkel Line Lervik-Olsen, Anders Gustafsson, Pål Rasmus Silseth, Bengt Gunnar Lorentzen (2015)

Bør vi involvere kundene?

Magma forskning og viten 18(4) s. 52-60

Artikkel Bendik M. Samuelsen, Line Lervik Olsen, Pål Rasmus Silseth, Bengt G. Lorentzen (2007)

Dynamiske perspektiv på kunderelasjoner

Magma forskning og viten 10(2) s. 25-44

Artikkel Tor W. Andreassen, Bengt G. Lorentzen, Ulf Henning Olsson (2006)

The impact of non-normality and estimation methods in SEM on satisfaction research in marketing

Quality & Quantity: International Journal of Methodology 40

Artikkel Håvard Hansen, Bendik M. Samuelsen, Bengt G. Lorentzen (2004)

Is Being Good Better Than Being Cheap, or is Being Cheap Better Than Being Good?

Advances in Consumer Research 31(1) s. 446-450

Viser 1 av 1 publikasjon(er)

Kronikk Line Lervik-Olsen, Pål Rasmus Silseth, Bengt Gunnar Lorentzen (2021)

The rise and fall of Hurtigruten

Viser 3 av 3 publikasjon(er)

Artikkel Bengt Gunnar Lorentzen, Pål Rasmus Silseth, Line Lervik-Olsen (2019)

Kundetilfredsheten har aldri vært høyere i Norge

BI Marketing Magazine s. 8-9

Konferanseforedrag Håvard Hansen, Bendik Meling Samuelsen, Bengt Gunnar Lorentzen (2003)

Is Being Good Better Than Being Cheap, or is Being Cheap Better Than Being Good?”,

The 34th Annual ACR-conference

Konferanseforedrag Inge Brechan, Arne Morten Ulvnes, Bengt G. Lorentzen (1999)

Internal and external factors influencing the organization of relationships in an industrial network: A case study

15th Annual IMP Conference

Akademisk grad
År Akademisk institusjon Grad
1993 BI Norwegian Business School Master of Science in Business
Arbeidserfaring
År Arbeidsgiver Tittel
2009 - Present BI Norwegian Business School Lecturer
2005 - Present BI Norwegian Business School Project Consultant
1993 - 2003 BI Norwegian Business School Ph.D Candidate
1995 - 1995 BI Norwegian Business School Researcher
1994 - 1995 BI Norwegian Business School Scientific Assistant