Kalender

Norsk Kundebarometer 2021

I over 20 år har BI målt hvilke bedrifter som har landets mest (og minst) fornøyde kunder. Bli med på vår spesialsending 11. mai når årets resultater presenteres!

NORSK KUNDEBAROMETER logo

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen har igjen målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Hvilke virksomheter har håndtert krevende omstendigheter bedre enn andre og levert best service under pandemien? Hvordan har den hurtige digitaliseringen av tjenester og næringsliv påvirket oss som kunder?

– Denne utgaven av Norsk Kundebarometer byr på flere overraskelser og knallhard konkurranse i toppsjiktet, sier Pål Rasmus Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI.

Meld deg på arrangementet for å sikre deg tilgang til alt om årets største vinnere, tapere og viktigste markedstrender.

PÅMELDING: Fikk du ikke meldt deg på før påmeldingen stengte? Det er fortsatt mulig å melde seg på arrangementets Facebook-event her for å følge sendingen direkte. 

 

PROGRAM

  • Årets resultater og viktigste markedstrender v/Pål Silseth, høyskolelektor og prosjektleder Norsk Kundebarometer
  • Smarte investeringer for økt lønnsomhet – hvilken rolle har kundetilfredshet? v/forskningsprofessor Anders Gustafsson, BI
  • Hvordan skape gode digitale merkevarer? v/professor Nina Iversen, BI
  • Hvordan vi tilpasset oss en pandemi v/Mari Hoftun, markedssjef, Oda (tidl. Kolonial.no)


Seminaret vil foregå digitalt. De som er påmeldt vil motta en link for pålogging i en e-post, dagen før arrangementet. 

Velkommen!

 

Dette arrangementet er Miljøsertifisert ihh. til Miljøfyrtårns krav for Grønn Konferanse. Mer informasjon finnes her.

Miljøfyrtårn sin logo

Praktisk info

BI, Norstat og bc sine logoer