-
Aktivitetskalender

Persson Seminar 2021

Seminaret er en møteplass mellom akademikere og praktikere over et tidsaktuelt tema innenfor Supply Chain Management. Tema vi har valgt i år er kundetilfredshet.

BI og LOGMA inviterer til Persson Seminar 2021

Seminaret er en møteplass mellom akademikere og praktikere over et tidsaktuelt tema innenfor Supply Chain Management. Tema vi har valgt i år er kundetilfredshet.

Forsyningskjeder starter og slutter med
kundetilfredshet

Supply Chain Management handler om å levere. Levere riktig, presist og effektivt. Nå erfarer handel og industri store endringer. Drivkrefter som bærekraft, digitalisering og nå pandemi bidrar til vesentlig skift i forutsetninger. Kundenes handelsmønster er i endring, mer enn de er klar over selv. Hvordan skal man designe og lede forsyningskjeder som treffer – når ingen tilsynelatende vet hvor målet står? På seminaret får vi høre fra fagekspertise kombinert med bedrifter hvordan informasjon fra markedet hentes og brukes til å designe fremtidens forsyningskjeder.

 

Meld deg på

Praktisk info

  • Tid:torsdag 11. mars 2021 11.30 - 16.00
  • Sted:Zoom
  • Pris:Gratis
  • Kontakt:Bente Merete Flygansvær (bente.flygansvaer@bi.no)

Seminaret blir gjennomført som et webinar i Zoom. Info om din digitale deltakelse vil bli sendt ut noen dager før gjennomføring av seminaret. 

Program og introduksjon av foredragsholdere

Program

  • Tid
  • Tittel
  • Foredrags­holdere
  • Velkommen og introduksjon til seminaret

    Foredrags­holdere

    Bente Flygansvær, Førsteamanuensis, Handelshøyskolen BI

  • Hvor viktig er fornøyde kunder?

    Foredrags­holdere

    Anders Gustavsson, Forskningsprofessor, Institutt for Markedsføring, Handelshøyskolen BI

  • Hvorfor kundetilfredshet (CSAT) er den viktigste KPI’en å måle, og en bedre daglig ‘temperaturmåling’ enn salgstall og lønnsomhet.

    Foredrags­holdere

    Finn Magnus Torall Gründer & Styreleder, Milrab AS

  • Netthandel i rask vekst – en balansekunst med logistikk, cashflow og kundetilfredshet

    Foredrags­holdere

    Per William Frøisland daglig leder, Netthandelsgruppen AS

  • Pause

  • Last-mile og kundeopplevelse: Kundetilfredshet dreier seg om mange flere faktorer enn før

    Foredrags­holdere

    Arve Gøperød daglig leder, Prime Cargo

  • Hvordan vinne kunden selv om man er et monopol

    Foredrags­holdere

    Geir Mosether direktør kategori og innkjøp, Vinmonopolet

  • Hvorfor det er viktigere enn noen gang å agere raskt og riktig på kundeinnsikt

    Foredrags­holdere

    Pål Silseth leder Norsk Kundebarometer, Handelshøyskolen BI

  • Oppsummering og avslutning

;