Persson Seminar 2021
Seminaret er en møteplass mellom akademikere og praktikere over et tidsaktuelt tema innenfor Supply Chain Management. Tema vi har valgt i år er kundetilfredshet.
- Starter:11:30, 11. mars 2021
- Slutter:16:00, 11. mars 2021
- Sted:Zoom
- Pris:Gratis
- Kontakt:Bente Merete Flygansvær (bente.flygansvaer@bi.no)
BI og LOGMA inviterer til Persson Seminar 2021
Seminaret er en møteplass mellom akademikere og praktikere over et tidsaktuelt tema innenfor Supply Chain Management. Tema vi har valgt i år er kundetilfredshet.
Forsyningskjeder starter og slutter med
kundetilfredshet
Supply Chain Management handler om å levere. Levere riktig, presist og effektivt. Nå erfarer handel og industri store endringer. Drivkrefter som bærekraft, digitalisering og nå pandemi bidrar til vesentlig skift i forutsetninger. Kundenes handelsmønster er i endring, mer enn de er klar over selv. Hvordan skal man designe og lede forsyningskjeder som treffer – når ingen tilsynelatende vet hvor målet står? På seminaret får vi høre fra fagekspertise kombinert med bedrifter hvordan informasjon fra markedet hentes og brukes til å designe fremtidens forsyningskjeder.
Program
- Tid
- Tittel
- Foredragsholdere
-
Velkommen og introduksjon til seminaret
Foredragsholdere
Bente Flygansvær, Førsteamanuensis, Handelshøyskolen BI
-
Hvor viktig er fornøyde kunder?
Foredragsholdere
Anders Gustavsson, Forskningsprofessor, Institutt for Markedsføring, Handelshøyskolen BI
-
Hvorfor kundetilfredshet (CSAT) er den viktigste KPI’en å måle, og en bedre daglig ‘temperaturmåling’ enn salgstall og lønnsomhet.
Foredragsholdere
Finn Magnus Torall Gründer & Styreleder, Milrab AS
-
Netthandel i rask vekst – en balansekunst med logistikk, cashflow og kundetilfredshet
Foredragsholdere
Per William Frøisland daglig leder, Netthandelsgruppen AS
-
Pause
-
Last-mile og kundeopplevelse: Kundetilfredshet dreier seg om mange flere faktorer enn før
Foredragsholdere
Arve Gøperød daglig leder, Prime Cargo
-
Hvordan vinne kunden selv om man er et monopol
Foredragsholdere
Geir Mosether direktør kategori og innkjøp, Vinmonopolet
-
Hvorfor det er viktigere enn noen gang å agere raskt og riktig på kundeinnsikt
Foredragsholdere
Pål Silseth leder Norsk Kundebarometer, Handelshøyskolen BI
-
Oppsummering og avslutning