-
Kalender

Norsk Kundebarometer 2023

Bli med når vi avslører hvilke bedrifter som har Norges mest (og minst) fornøyde kunder.

Onsdag
03
Mai
  • Starter:09.00, 3. mai 2023
  • Slutter:10.00, 3. mai 2023
  • Sted:BI- campus Oslo, auditorium B2-060
  • Påmeldingsfrist:03.05.2023 09:00
  • Kontakt:Pål Rasmus Silseth (Pal.r.silseth@bi.no)
Meld deg på

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i over 20 år målt norske forbrukeres kundetilfredshet og lojalitet. Hva slags virksomheter har navigert best i en tid preget av krig, kriser og prisvekst? Hva er de største trendene innen markedsføring og kundeatferd?

– Det har vært et utrolig spennende år å måle kundetilfredshet. Ikke alle bedrifter har lykkes med å begeistre kundene sine i en tid som dette, mens andre har imponert stort, sier Pål Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer.

Vi serverer frokost og gir deg alt om årets største vinnere, tapere og viktigste markedstrender. Velkommen til årets høydepunkt for alle som jobber med markedsføring!

PROGRAM

  • Lansering av resultater fra Norsk Kundebarometer 2023 (Pål Silseth)
  • Hvilke nøkkeltall skal du styre markedsarbeidet etter? (Fred Selnes)
  • Pendelen svinger! Fra markedsstrategi til operativ taktikk, frem og tilbake igjen (Lars Olsen)

         + flere spennende presentasjoner!

Konferansier: Inge Jan Henjesand

TIL INFORMASJON

Denne utgaven av Norsk Kundebarometer er kun tilgjengelig for deg med anledning til fysisk oppmøte.

Resultater fra årets undersøkelse vil bli publisert på bi.no/NKB i etterkant av arrangementet.