-
Kalender

Hvordan bygge kundetilfredshet og -lojalitet i en digital tid?

Mange snakket om den digitale revolusjonen som skjer og vi kaller det også Industri 4.0.

Onsdag
12
August
  • Starter:14.30, 12. august 2020
  • Slutter:15.00, 12. august 2020
  • Sted:Online
  • Kontakt:Camilla Bruusgaard Greve (camilla.b.greve@bi.no)

Kundene har nye krav og måter å forholde seg til leverandører, tjenester og merkevarer på. Hvordan bygge gode kunderelasjoner og kundelojalitet i en digital tid? Hva er det som gjør at kunder blir lojale over tid? Hvilken betydning har bruk av ulike kanaler i forhold til å bygge gode kunderelasjoner. Hva gjør de beste og hvordan kan man snu en negativ utvikling?

  • Hvordan bygger vi kunderelasjoner i en digital tid?
  • Hva kan vi lære av de beste?
  • Hva gjør Norgesgruppen og hvordan lærer/konkurrerer man mellom de ulike merkevarene?
  • Hvordan påvirker fokus på bærekraft kunderelasjonen? 

 

Moderator/Innledere:

  • Jostein Magnussen, Netlife


Paneldeltakere:

  • Anders Gustafsson, Forskningsprofessor Handelshøyskolen BI
  • Elisabeth Hunter, CEO Vinmonopolet
  • Runar Hollevik, CEO Norgesgruppen
  • Mats Andre Kristiansen, Co-founder og CMO, Kolonial.no