Kalender

Lederens verktøykasse: Kundens lommebok - styres den av følelsene?

Webinar

Anders Gustafsson er forskeren som tenker annerledes, og som er i sitt ess når han eksperimenterer med virkelige kunder og reelle salgssituasjoner. I denne Lederens Verktøykasse får du innblikk i hvordan kunder tar valg - i virkeligheten - og hvordan det rasjonelle og gjennomtenkte løpende utfordres av våre følelser.

  • Hvorfor kan små justeringer gi store utslag?
  • Hva gjør de beste salgsorganisasjonene for å utvikle gode kunderelasjoner og skape økt trygghet? 
  • Hvordan bruker vi teknologiutviklingen riktig - med mulighetene og begrensningene vi står ovenfor? 

Gustafsson gir oss i denne Lederens Verktøykasse innsikt og utfordringer alle vi med kundefokus kan ta med oss til vår egen forretningsmodell.

Program

Kl. 08:30 - 09:00 Kaffekos for deltakerne i sine respektive hjemmekontorer

Kl. 09:00 - 09:30 Kundens lommebok - styres den av følelsene? 

Kl. 09.30 - 09:45 Spørsmål og svar

 

Meld deg på

 

TIL INFO

For at alle skal få muligheten til å få med seg denne utgaven av Lederens verktøykasse, vil den i tillegg til Zoom både streames direkte til BI sin Facebook-side (09:00 – 09:45), samt legges ut på BI sin YouTube-kanal kort tid etter at webinaret er gjennomført.

Praktisk info

  • Tid:fredag 27. november 2020 09.00 - 09.45
  • Sted:Zoom
  • Kontakt:Outreach (externalrelations@bi.no)

Anders Gustafsson

Anders Gustafsson er professor i markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han forsker på kundetilfredshet og lojalitet, ledelse av kunderelasjoner, og forbrukeratferd. Forskningsfokuset for øyeblikket er på å skape og forstå kundeopplevelser. Anders er sjefsredaktør for Journal of Business Research, områderedaktør i Journal of Service Research, og tidligere president for American Marketing Associations akademiske råd. Gustafsson ble i 2018 tildelt «Christopher Lovelock Career Contributions to the Services Discipline Award”.