Anders Gustafsson er forskeren som tenker annerledes, og som er i sitt ess når han eksperimenterer med virkelige kunder og reelle salgssituasjoner. I denne Lederens Verktøykasse får du innblikk i hvordan kunder tar valg - i virkeligheten - og hvordan det rasjonelle og gjennomtenkte løpende utfordres av våre følelser.
- Hvorfor kan små justeringer gi store utslag?
- Hva gjør de beste salgsorganisasjonene for å utvikle gode kunderelasjoner og skape økt trygghet?
- Hvordan bruker vi teknologiutviklingen riktig - med mulighetene og begrensningene vi står ovenfor?
Gustafsson gir oss i denne Lederens Verktøykasse innsikt og utfordringer alle vi med kundefokus kan ta med oss til vår egen forretningsmodell.
Program
Kl. 08:30 - 09:00 Kaffekos for deltakerne i sine respektive hjemmekontorer
Kl. 09:00 - 09:30 Kundens lommebok - styres den av følelsene?
Kl. 09.30 - 09:45 Spørsmål og svar
TIL INFO
For at alle skal få muligheten til å få med seg denne utgaven av Lederens verktøykasse, vil den i tillegg til Zoom både streames direkte til BI sin Facebook-side (09:00 – 09:45), samt legges ut på BI sin YouTube-kanal kort tid etter at webinaret er gjennomført.
Praktisk info
- Tid:fredag 27. november 2020 09.00 - 09.45
- Sted:Zoom
- Kontakt:Outreach (externalrelations@bi.no)
Anders Gustafsson
Anders Gustafsson er professor i markedsføring ved Handelshøyskolen BI. Han forsker på kundetilfredshet og lojalitet, ledelse av kunderelasjoner, og forbrukeratferd. Forskningsfokuset for øyeblikket er på å skape og forstå kundeopplevelser. Anders er sjefsredaktør for Journal of Business Research, områderedaktør i Journal of Service Research, og tidligere president for American Marketing Associations akademiske råd. Gustafsson ble i 2018 tildelt «Christopher Lovelock Career Contributions to the Services Discipline Award”.