I anledning Bry deg på BI – uka, som arrangeres ved Handelshøyskolen BI i løpet av ukene før påske, har studenter ved campus Trondheim i år utarbeidet en ny kampanje. Den nye kampanjen er et resultat av en konkurranse som ble gjennomført i kurset Reklame og testing ved campus Trondheim.
Tolv bidrag ble innsendt, og vinnerbidraget vant på grunn av dets sterke visuelle uttrykk, og fordi den er tett på og snakker godt med målgruppa. Den har et kreativt og tydelig budskap – både visuelt og tekstlig. Fokuset i kampanjen er hentet fra Studentenes helse- og trivselsundersøkelse (SHoT), som ble gjennomført i 2018. Undersøkelsen viser at 1 av 3 studenter ved BI er ensomme.
Vinnerne var gruppa INA, bestående av Aleksandra Konstantinovna Iakimchuk, Ida Kristine Kamperhaug Severinsen og Nathalie Drange Larsen. Vi er imponert og stolte av hva studentene våre får til!
Kampanjen kjøres nasjonalt i BIs interne kanaler, samt på sosiale medier, i ukene i forkant av og underveis i Bry deg på BI-ukene ved Handelshøyskolen BI.