Kalender

Informasjonswebinar masterprogram Managing Customer Experience

Trenger du innsikt i og verktøy til hvordan du og din virksomhet kan håndtere både digitale og fysiske kundereiser? Delta på informasjonswebinar og få muligheten til å lære mer om programmet samt stille spørsmål til fagansvarlige.

Håndtering av kundeopplevelser har vært på dagsordenen for de fleste organisasjoner i det siste, men hva er det og hvordan kan det brukes til å forbedre oppfatninger av merker, kundetilfredshet og/eller lønnsomhet?

Det handler ikke om å ha det beste produktet eller tjenesten, men den beste kundeopplevelsen. Selv det minste hinder i opplevelsen kunden har med deg kan være nok til å miste et salg eller få en dårlig kundeomtale. Lær hvordan du kan jobbe strategisk for å skape optimale kundeopplevelser gjennom vårt nye masterprogram Managing Customer Experience.

Programmet har som mål å vise et omfattende rammeverk for å håndtere både fysiske og digitale kundeopplevelser og ulike komponenter i dette.

Carlos Velasco

Carlos Velasco er en av foreleserne på programmet og vil delta på webinaret. Velasco er førsteamanuensis ved markedsføringsavdelingen, hvor han var med på å grunnlegge Center for Multisensory Marketing.

Praktisk info

  • Tid:onsdag 1. desember 2021 15.00 - 15.30
  • Sted:Online
  • Påmeldingsfrist:01.12.2021 15:00