Bengt Gunnar Lorentzen
Høyskolelektor - Institutt for markedsføring
Høyskolelektor - Institutt for markedsføring
Ronæs, Nina Helene; Lorentzen, Bengt Gunnar, Silseth, Pål Rasmus & Lervik-Olsen, Line (2016)
Magma forskning og viten, 19(8), s. 60- 67.
Lervik-Olsen, Line; Gustafsson, Anders, Silseth, Pål Rasmus & Lorentzen, Bengt Gunnar (2015)
Magma forskning og viten, 18(4), s. 52- 60.
Samuelsen, Bendik M.; Olsen, Line Lervik, Silseth, Pål Rasmus & Lorentzen, Bengt G. (2007)
Magma forskning og viten, 10(2), s. 25- 44.
Andreassen, Tor W.; Lorentzen, Bengt G. & Olsson, Ulf Henning (2006)
Quality & Quantity: International Journal of Methodology, 40
Hansen, Håvard; Samuelsen, Bendik M. & Lorentzen, Bengt G. (2004)
Advances in Consumer Research, 31(1), s. 446- 450.
Lervik-Olsen, Line; Silseth, Pål Rasmus & Lorentzen, Bengt Gunnar (1)
BI Business Review [Kronikk]
Lorentzen, Bengt Gunnar; Silseth, Pål Rasmus & Lervik-Olsen, Line (2019)
[Popular scientific article]. BI Marketing Magazine, s. 8- 9.
Hansen, Håvard; Samuelsen, Bendik Meling & Lorentzen, Bengt Gunnar (2003)
[Academic lecture]. The 34th Annual ACR-conference.
Brechan, Inge; Ulvnes, Arne Morten & Lorentzen, Bengt G. (1999)
[Academic lecture]. 15th Annual IMP Conference.
År | Akademisk institusjon | Grad |
---|---|---|
1993 | BI Norwegian Business School | Master of Science in Business |
År | Arbeidsgiver | Tittel |
---|---|---|
2009 - Present | BI Norwegian Business School | Lecturer |
2005 - Present | BI Norwegian Business School | Project Consultant |
1993 - 2003 | BI Norwegian Business School | Ph.D Candidate |
1995 - 1995 | BI Norwegian Business School | Researcher |
1994 - 1995 | BI Norwegian Business School | Scientific Assistant |