Lederens verktøykasse: Innsikt vs magefølelse
Hvorfor er fornøyde kunder lønnsomt?
- Starter:09:00, 26. mars 2021
- Slutter:09:45, 26. mars 2021
- Sted:Zoom
- Kontakt:Outreach (externalrelations@bi.no)
I denne utgaven av Lederens verktøykasse tar vi for oss hvordan bedre forståelse av kundene dine er essensielt for å skape bedre forretning og lønnsomhet. Vi har invitert Pål Rasmus Silseth til å dele innsikt og erfaringer om sammenhenger mellom kundeinnsikt, kundeadferd og lønnsomhet. Gjennom arbeidet med Norsk Kundebarometer (NKB) har BI målt kundetilfredshet og lojalitet i over 20 år, og NKB-teamet har enestående innsikt i hvordan både bransjer og enkeltaktører vurderes av kundene.
Få kjenner altså norske bedrifter og deres kunder som Pål – og i dette webinaret tar han for seg utvikling og tendenser både innen varehandel og tjenestebaserte bransjer. Vi ser på hvorfor du bør vite oftere og anta sjeldnere, og spør om enkle løsninger gir oss svarene vi bør være på jakt etter?
Program
Kl. 08:30 - 09:00 Kaffekos for deltakerne i sine respektive hjemmekontorer
Kl. 09:00 - 09:30 Innsikt vs magefølelse
Kl. 09.30 - 09:45 Spørsmål og svar
TIL INFO
Grunnet live stream problemer mellom Zoom og Facebook / YouTube, vil denne månedens Lederens verktøykasse kun gå via Zoom. Opptaket blir lagt ut på BI sin Facebook-side, samt på vår webinarside bi.no/webinarer kort tid etter gjennomføringen.
Pål Rasmus Silseth
Pål Rasmus Silseth er høyskolelektor ved BIs Institutt for markedsføring. De siste årene har Pål engasjert seg dypt i dagens tematikk gjennom å lede Norsk Kundebarometer – hvor fokus er å gå grundig til verks for å forstå kundens opplevelse av både bransjer og enkeltaktører. Mer om NKB her.