Kalender

Lederens verktøykasse: Innsikt vs magefølelse

Hvorfor er fornøyde kunder lønnsomt?

I denne utgaven av Lederens verktøykasse tar vi for oss hvordan bedre forståelse av kundene dine er essensielt for å skape bedre forretning og lønnsomhet. Vi har invitert Pål Rasmus Silseth til å dele innsikt og erfaringer om sammenhenger mellom kundeinnsikt, kundeadferd og lønnsomhet. Gjennom arbeidet med Norsk Kundebarometer (NKB) har BI målt kundetilfredshet og lojalitet i over 20 år, og NKB-teamet har enestående innsikt i hvordan både bransjer og enkeltaktører vurderes av kundene.

Få kjenner altså norske bedrifter og deres kunder som Pål – og i dette webinaret tar han for seg utvikling og tendenser både innen varehandel og tjenestebaserte bransjer. Vi ser på hvorfor du bør vite oftere og anta sjeldnere, og spør om enkle løsninger gir oss svarene vi bør være på jakt etter?

 

Program

Kl. 08:30 - 09:00 Kaffekos for deltakerne i sine respektive hjemmekontorer

Kl. 09:00 - 09:30 Innsikt vs magefølelse

Kl. 09.30 - 09:45 Spørsmål og svar

 

Meld deg på

 

TIL INFO

Grunnet live stream problemer mellom Zoom og Facebook / YouTube, vil denne månedens Lederens verktøykasse kun gå via Zoom. Opptaket blir lagt ut på BI sin Facebook-side, samt på vår webinarside bi.no/webinarer kort tid etter gjennomføringen.

Praktisk info

  • Tid:fredag 26. mars 2021 09.00 - 09.45
  • Sted:Zoom
  • Kontakt:Outreach (externalrelations@bi.no)

Pål Rasmus Silseth

Pål Rasmus Silseth er høyskolelektor ved BIs Institutt for markedsføring. De siste årene har Pål engasjert seg dypt i dagens tematikk gjennom å lede Norsk Kundebarometer – hvor fokus er å gå grundig til verks for å forstå kundens opplevelse av både bransjer og enkeltaktører. Mer om NKB her.