Nettbasert gjennomføring
Studiet gjennomføres på både heltid og deltid via nettstudier.
Ett studieår om gangen
Denne nettbaserte bachelorgraden i markedsføringsledelse består av tre studieår, som kan gjennomføres enten på heltid eller deltid. Velger du deltid, fordeles hvert studieår over fire semestre, altså to år.
Du må søke opptak til ett studieår om gangen.
Fleksible og relevante studier som tilpasses din hverdag
Våre nettstudier gir deg friheten til å studere når og hvor det passer deg. Du får tilgang til et sterkt fagmiljø og ressurser som støtter din læring, samt interaktive digitale klasserom og verktøy for samarbeid med både medstudenter og forelesere.
Som nettstudent får du digital undervisning i form av webinarer, videoer og oppgaveløsning. Webinarer gjennomføres normalt i tidsrommet kl. 17 - 21 på ukedagene mandag til torsdag. Les mer om nettstudier på BI her.
Årsenhet i markedsøkonomi
En årsenhet i markedsøkonomi utgjør det første studieåret i graden. På deltid gjennomfører du over to år og på heltid over ett år.
Trinn 2: Markedskandidat
Når du har gjennomført 1. studieår (årsenheten) kan du få opptak til 2. studieår.
Trinn 3: Bachelor i markedsføringsledelse
Når du har gjennomført 2. studieår kan du få opptak til 3. studieår.
Oversikt over valgkurs på nett
Våre nettstudier er designet for å gi deg som student mest mulig fleksibilitet i hverdagen, også når du skal gjøre valg i graden din.
Her finner du en full oversikt over alle valgkurs og fordypninger som tilbys ved BIs Nettstudier.
Opptakskrav
Du trenger generell studiekompetanse og et minimum antall konkurransepoeng for å kvalifisere for dette studiet.
Priser nettbasert gjennomføring
- Se denne siden for prisoversikt for heltid
- Se denne siden for prisoversiktoversikten for deltid og høyskolekurs
Prisene justeres årlig etter normal prisøkning i samfunnet forøvrig.
Som student på BI har du mulighet til å søke om lån og stipend fra Lånekassen.
BI er en uavhengig kunnskapstiftelse. Det betyr at et eventuelt overskudd går tilbake til skolen i form av utvikling av studiene og mer forskning.