Studier og kurs Norsk English
-
Bachelor i markedsføringsledelse

Nettbasert gjennomføring

Studiet gjennomføres på både heltid og deltid via nettstudier.

Ett studieår om gangen

Denne nettbaserte bachelorgraden i markedsføringsledelse består av tre studieår, som kan gjennomføres enten på heltid eller deltid. Velger du deltid, fordeles hvert studieår over fire semestre, altså to år.

Du må søke opptak til ett studieår om gangen.


Fleksible og relevante studier som tilpasses din hverdag

Våre nettstudier gir deg friheten til å studere når og hvor det passer deg. Du får tilgang til et sterkt fagmiljø og ressurser som støtter din læring, samt interaktive digitale klasserom og verktøy for samarbeid med både medstudenter og forelesere.

Som nettstudent får du digital undervisning i form av webinarer, videoer og oppgaveløsning. Webinarer gjennomføres normalt i tidsrommet kl. 17 - 21 på ukedagene mandag til torsdag. Les mer om nettstudier på BI her.

Årsenhet i markedsøkonomi

En årsenhet i markedsøkonomi utgjør det første studieåret i graden. På deltid gjennomfører du over to år og på heltid over ett år.

 

Les mer og søk her

Trinn 2: Markedskandidat

Når du har gjennomført 1. studieår (årsenheten) kan du få opptak til 2. studieår.

 

Les mer og søk her

 

Trinn 3: Bachelor i markedsføringsledelse

Når du har gjennomført 2. studieår kan du få opptak til 3. studieår.

 

Les mer og søk her

 

Oversikt over valgkurs på nett

Våre nettstudier er designet for å gi deg som student mest mulig fleksibilitet i hverdagen, også når du skal gjøre valg i graden din.
 
Her finner du en full oversikt over alle valgkurs og fordypninger som tilbys ved BIs Nettstudier.

Opptakskrav

Du trenger generell studiekompetanse og et minimum antall konkurransepoeng for å kvalifisere for dette studiet. 

Priser nettbasert gjennomføring

Prisene justeres årlig etter normal prisøkning i samfunnet forøvrig. 

Som student på BI har du mulighet til å søke om lån og stipend fra Lånekassen.

BI er en uavhengig kunnskapstiftelse. Det betyr at et eventuelt overskudd går tilbake til skolen i form av utvikling av studiene og mer forskning.