NB: Velg riktig gjennomføring:
- Velg "Søk oppstart 2. eller 3. året", også "Søk direkte oppstart 3. året"
- Velg et av kortene merket "Nettstudier" for en gjennomføring på "Heltid" eller "Deltid".
- Trykk "Legg til i min søknad", og forsikre deg om at gjennomføring og oppstartsår vises riktig.

For 3. studieår i Bachelor i markedsføringsledelse kan søke opptak til nettstudier på enten deltid eller heltid.
Under ser du studieplanen for gjennomføring på deltid og heltid.
Deltid
| Høst år 1: | Vår år 1: |
| Valgkurs (15 sp) / Internship (15 sp) | Markedsrett og etikk |
| Marketing Analytics | |
| Høst år 2: | Vår år 2: |
| Valgkurs (15 sp) / Internship | Designdrevet innovasjon |
| Doing Sustainable Business |
Heltid
| Høst | Vår |
| Valgkurs (30 sp) / Internship (15 sp) + Valgkurs (15 sp) / Utveksling (30 sp) |
Doing Sustainable Business |
| Marketing Analytics | |
| Markedsrett og etikk | |
| Digital Marketing Management |
Studieavgift
Studieåret 2026-2027
deltid:
43 400 kr.
Studieåret 2026-2027
heltid:
86 800 kr.
Kvalifiserer til støtte fra Lånekassen.
Studieavgiften faktureres per semester og justeres årlig i takt med prisutviklingen. Den dekker deltakelse i forelesninger og ordinær eksamensavgift. Studieavgiften gjelder både for studier med fysisk oppmøte og for nettstudier.
Andre priser gjelder for studenter fra land utenfor EU/EØS og Sveits. Enkelte unntak og variasjoner kan forekomme.
Les mer om studieavgiften.