2. studieår søker du opptak til nettstudier på enten deltid, heltid eller direkte på hvert enkelt kurs.
På grunn av innføringen av ny revidert bachelormodell vil studieplanen til deltid og heltid være litt forskjellig. Studieplanene vil være tilpasset de kursene kandidaten har fra sitt første studieår.
Deltid
| Høst år 1: | Vår år 1: |
| Digital Tools and Technologies in Marketing | Metode og innsikt |
| Marketing Communication | Valgkurs |
| Høst år 2: | Vår år 2: |
| Logistikk og bærekraftige forsyningskjeder | Prestasjonsstyring |
| Merkevareledelse | Valgkurs |
Heltid
| Høst | Vår |
| Markedsføringsledelse og strategi | Prestasjonsstyring |
| Merkevareledelse | Metode og innsikt |
| Logistikk og bærekraftige forsyningskjeder | Valgkurs (15 sp) / Internship |
| Kunderelasjoner på bedriftsmarkedet |
Studieavgift
Studieåret 2026-2027
heltid:
86 800 kr.
Studieåret 2026-2027
deltid:
43 400 kr.
Kvalifiserer til støtte fra Lånekassen.
Studieavgiften faktureres per semester og justeres årlig i takt med prisutviklingen. Den dekker deltakelse i forelesninger og ordinær eksamensavgift. Studieavgiften gjelder både for studier med fysisk oppmøte og for nettstudier.
Andre priser gjelder for studenter fra land utenfor EU/EØS og Sveits. Enkelte unntak og variasjoner kan forekomme.
Les mer om studieavgiften.