-
Næringsliv

Slik bygger du sterke merkevarer

Morten William Knudsen

Forståelse av samtidskulturen er nøkkelen til sterke, ikoniske merkevarer, sier høyskolelektor Morten William Knudsen.

I forelesningsrekken "Lederens verktøykasse" holder høyskolelektor Morten William Knudsen foredraget "Slik bygger du sterke merkevarer".

Mange bedrifter drømmer om å bygge sterke merkevarer som fremstår som ikoner hos forbrukerne. Langt fra alle får det til.

Hva skal til for å få det til? Hva kjennetegner bedriftene som lykkes?

- Skal du bygge sterke, ikoniske merkevarer, må du evne å forstå og fortolke trender i samtidskulturen, hevder Morten William Knudsen ved Handelshøyskolen BI.

Knudsen gir deg her en forrykende forelesning og en innføring i «Cultural Branding» krydret med praktiske råd og eksempler.

Publisert 11. juni 2015

Du kan også se alle nyheter her.