-
Næringsliv

Slik bygger du sterke merkevarer

11. juni 2015

Denne artikkelen er mer enn ett år gammel

Morten William Knudsen

Forståelse av samtidskulturen er nøkkelen til sterke, ikoniske merkevarer, sier høyskolelektor Morten William Knudsen.

I forelesningsrekken "Lederens verktøykasse" holder høyskolelektor Morten William Knudsen foredraget "Slik bygger du sterke merkevarer".

Mange bedrifter drømmer om å bygge sterke merkevarer som fremstår som ikoner hos forbrukerne. Langt fra alle får det til.

Hva skal til for å få det til? Hva kjennetegner bedriftene som lykkes?

- Skal du bygge sterke, ikoniske merkevarer, må du evne å forstå og fortolke trender i samtidskulturen, hevder Morten William Knudsen ved Handelshøyskolen BI.

Knudsen gir deg her en forrykende forelesning og en innføring i «Cultural Branding» krydret med praktiske råd og eksempler.

Du kan også se alle nyheter her.