Forståelse av samtidskulturen er nøkkelen til sterke, ikoniske merkevarer, sier høyskolelektor Morten William Knudsen.

I forelesningsrekken "Lederens verktøykasse" holder høyskolelektor Morten William Knudsen foredraget "Slik bygger du sterke merkevarer".

Mange bedrifter drømmer om å bygge sterke merkevarer som fremstår som ikoner hos forbrukerne. Langt fra alle får det til.

Hva skal til for å få det til? Hva kjennetegner bedriftene som lykkes?

- Skal du bygge sterke, ikoniske merkevarer, må du evne å forstå og fortolke trender i samtidskulturen, hevder Morten William Knudsen ved Handelshøyskolen BI.

Knudsen gir deg her en forrykende forelesning og en innføring i «Cultural Branding» krydret med praktiske råd og eksempler.

Spørsmål til artikkelen? Andre ting? Kontakt BI Business Review

Kommentarer

Du kan også se alle nyheter her.
BI Business Review

Nyhetsbrev

Meld deg på for oppdaterte nyheter fra BI Business Review!

Meld på