Executive - videreutdanning
Markedsføring og kommunikasjon – deltidsstudier
Markedsføring og kommunikasjon er mer enn bare reklame. Fagområdet har stor påvirkning på din organisasjons omsetning, innovasjon og lønnsomhet. Gjort riktig får bedriften økt kundetilfredshet, økt stolthet over egen jobbidentitet og bedre omdømme.
Kursoversikt
Master:
(Kan tas frittstående eller inngå i graden Executive Master of Management):
- Customer and market analytics, 15 studiepoeng
- Digitalisering, innovasjon og forretningsmodeller, 30 studiepoeng
- Markedsstrategi, 30 studiepoeng
- Storytelling som strategisk verktøy, 15 studiepoeng
- Strategisk kommunikasjon, 30 studiepoeng
- Trender, kommunikasjon og merkevarebygging, 30 studiepoeng
- Ytringsklima og ledelse, 15 studiepoeng
Bachelornivå:
Kurs som kan tas frittstående eller inngå i graden Bachelor of Management:
- Markedsføringsledelse og strategi, 7.5 studiepoeng
Nettbaserte kurs som kan tas frittstående eller inngå i gradene Bachelor i økonomi og administrasjon, Markedsføringsledelse eller Bachelor of Management:
- Bedriftsmarkedsføring, salg og forhandlinger, 7.5 studiepoeng
- Business Communication: Culture and Ethics, 7.5 studiepoeng
- Designdrevet innovasjon, 7.5 studiepoeng
- Forbrukerpsykologi, 7.5 studiepoeng
- Logistikk og bærekraftig forsyningsledelse 7.5 studiepoeng
- Logistikkledelse - Supply Chain Management, 15 studiepoeng
- Kommunikasjon for ledere og organisasjoner, 7.5 studiepoeng
- Markedsføring, 7.5 studiepoeng - NYHET
- Markedsføring og kunderelasjoner, 30 studiepoeng - NYHET
- Markedsføringsledelse og strategi, 7.5 studiepoeng - NYHET
- Markedsrett og etikk, 7.5 studiepoeng
- Marketing Analytics, 7.5 studiepoeng
- Marketing Communication, 7.5 studiepoeng
- Merkevareledelse, 7.5 studiepoeng
- Metode og innsikt, 7.5 studiepoeng
- Sosiale medier og nettverk, 7.5 studiepoeng